D10. Neoi Poroi stormbuien en onweer

5 september 2023 - Platamón, Griekenland

De dag begint met een licht gerommel, voorbode van wat komen gaat.

IMG_9097

IMG_9092

Als we van het ontbijt naar boven gaan wordt de kamer net schoongemaakt. Ik pak een boek en we gaan naar de lobby, waar je prima kunt zitten. Het hondje is er ook en wil heel graag aangehaald worden. Tenslotte gaat hij naast de stoel liggen waar ik op zit.

IMG_9090

IMG_9105

Maar na een poosje is onze kamer klaar en kunnen we die weer betrekken. Het is harder gaan regenen en zo zal het tot halverwege de middag blijven. Tot die tijd blijven we op de kamer, ik lees mijn boek uit, maak een tekening het hondje en kijk een film. We hebben inmiddels trek en eten een verlate lunch in het hotel. Tijdens het eten raken we in gesprek met een ander stel die een wijntje doen. Beide komen uit Osnabrück, de man van oorsprong uit Schotland. Het eten wordt afgerond met een heerlijk maar ook machtig toetje.

IMG_9109
We hebben beiden erg de behoefte om nog even te bewegen, gelukkig is het zo goed als droog geworden. We lopen via de boulevard richting Platamon tot we niet meer verder kunnen. Bij de Sunté bar doen we een Griekse koffie en lopen dan via parallel gelegen straten terug. Bij één van de vele winkeltjes halen we nog wat fruit en lekkers.

IMG_9111

IMG_9143

IMG_9114

IMG_9120

IMG_9133IMG_9146

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade